June 8

«Ելք» ստուգատես

Ես Արիանան եմ։Ես գնում եմ ձյուդոյի։Ես շա՜տ եմ սիրում ճամփորդել, նկարել, երգել, պարել և չմուշկ վարել։Ես կարողանում եմ լողալ և ցատկապարանով ցատկել։ Ես տանը դիտում եմ մուլտֆիլմեր։Ես կարդում եմ հեքիաթներ։Այդ հեքիաթները պատմում եմ մայրիկիս և հայրիկիս։Ես ամեն կիրակի հայրիկիս հետ գնում եմ այնտեղ որտեղ ուզում եմ։Ես ունեմ քույրիկ և եղբայր։ Նրանց անուները Մերիբելլ և Արման է։ Ես շատ եմ սրիում նրանց։Ես նրանց հետ շատ եմ խաղում։

Ընթերցանություն՝

Ես այս տարի ես ընթերցել եմ «Երբ մտքերը սառչում են օդում» հեքիաթը։Դա իմ ամենա դուր եկած հեքիաթն է և խորհուրդ կտամ, որ բոլորը կարդան։

Մաթեմատիկա՝

Մաթեմատիկայից ես լուծել եմ շատ խնդիրներ։ Ես մաթեմատիկայից սովորել եմ գումարում, հանում, բաժանում, բազմապատկում , պատիկներ և պարագիծ։ Ես նաև սովորել եմ սյունակաձյև գումարում, հանում, բազմապատկում, բաժանում։

Մարմնակրթություն՝

Ես այս տարի գնացել եմ հեծանվավարության և սովորել եմ երկու ականի հեծանիվ վարել։ Ես լողի չեմ գնացել, բայց կարողանում եմ լողալ և ես շատ եմ սիրում լողալ։ Ես գնում եմ ձյուդոյի այնտեղ ես սովորել եմ գցումներ։Ես խաղացել եմ Էստաֆետային խաղեր։Ես նաև գնացել եմ կարատեյի և սովորել եմ ցատկապարանով ցատկել։

Отчет по русскому языку

Меня зовут Ариана. Я занимаюсь дзюдо. Люблю путешествовать, рисовать, петь, танцевать, кататься на коньках. Умею плавать и прыгать. Дома смотрю мультики Читаю сказки Рассказываю эти сказки маме и папе Каждое воскресенье хожу куда хочу с папой У меня есть сестра и брат. Их зовут Мерибель и Арман. Я люблю их․

  1. Расскажите, что вы успели сделать за этот учебный год? Я научился читать по-русски в этом году․
  2. Какие тексты вы прочитали, перечислите несколько текстов. Снеговик,весна, зима,дом.
  3. Какие тексты вам понравились?Снеговик.

English report

My name is Ariana.

I am eight. I am a schoolgirl .

This year I have learnt many new things .

I can speak about seasons .

I know months and weekdays .

I can count from one to one thousand.

I can describe me, my friend, my house.

I can tell the exact time.

I know two tense forms: Present Simple and Present Continuous.

Մեդիահմտություն՝

Այս տարի ես սովորել եմ բլոգում խմբագրել, նկարներ խմբագրել, բաժին տեղադրել նաև սովորել եմ ընկերներիս բլոգները մտնել։ Ես սովորել եմ Power Point ծրագրով աշխատել։

Իմ աշխանքները կարող եք տեսնել այստեղ։

Ես իմ բլոգում ունեմ 65 հրապարակում։

Ես և շրջակա աշխարհը՝

ես իմացել եմ, որ աղբը պետքե տեսակավորել։Ես իմացել եմ համբարձման ծեսի մասին։Մենք իմացել ենք Արևի, Լուսնի, աստղերի մասին։Մենք գնացել ենք ագարակ։

Կերպարվեստ՝,տեխնոլոգիա

Ես սովորել եմ օրիգամի նավակ պատրաստել։Մենք գուաշով նկարել ենք գարուն, ամառ, աշուն, ձմեռ։Մենք սովորել ենք Paint ծրագրով աշխատել։Մենք նկարել ենք մատիտներով և գուաշներով։Մենք պատրաստում ենք էկո պայուսակներ։

Ճամփորդություն՝

Ես շատ եմ մասնագցել ճամփորդությանը։Ինձ շատ էր դուր եկել ջրի գործարանը, որովհետև այնտեղ մեզ հյուրասիրեցին հյութեր։

Իմ նյութերը կարող եք տեսնել այստեղ։


Posted June 8, 2022 by arianaharutyunyan in category Ելք ստուգատես, Հաշվետվություն

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*