October 1

Սեպտեմբեր ամսվա հաշվետվություն

  • Բլոգումդ ունե՞ս մաթեմատիկա բաժին։ Այո, ունեմ։
  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։ Տեղադրիր բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնի հղումը։ Մաթեմաթիկայի բաժին
  • Մասնակցե՞լ ես «Ստեղծագործ մաթեմատիկները» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։ Ստեղծագործ մաթեմատիկ
  • Մասնակցե՞լ ես «Թվերի մեծ աշխարհում» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։ Թվերի մեծ աշխարհում
  • Վերը նշված 2 նախագածից ո՞րը քեզ ավելի դուր եկավ։ Ստեղծագործ մաթեմատիկը։
  • Կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի ինքնաստուգումը։ Տեղադրիր արդյունքի հղումը։ Ինքնաստուգում
  • Մասնակցե՞լ ես մաթեմատիկայի օգոստոս  ամսվա ֆլեշմոբին։ Ոչ։
  • Սովորաբար մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի ո՞ր մակարդակներն ես կատարում։ 1-ին մասամբ։
  • Ո՞ւմ հետ ես հիմնականում քննարկում ֆլեշմոբիդ առաջադրանքները։ Մայրիկիս հետ։


Posted October 1, 2022 by arianaharutyunyan in category Մաթեմատիկա

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*