May 3

Բլոգային աշխատանք

1․ Իմ բլոգի առաջին նյութը եղել է Իմ մասին նյութը, հրապարակվել է մայիսի 14-ին։ Իմ բլոգի հղումը

2․ Ես ունեմ շատ բաժիններ, ամենաքիչն օգտագործում եմ Ամառ, Ես, Ես և շրջակա աշխարհը, Զատիկ, Նկարչություն բաժինները, քանի որ օգտագործում էի 3-րդ դասարանում։

3․ Ես հավանում եմ իմ բլոգը, քանի որ աշխատում եմ բոլոր առաջադրանքները ժամանակին կատարել և կոկիկ պահել։

4․Ինձ դուր է գալիս իմ բլոգը, քանի որ պարտաճանաչ կատարում եմ առաջադրանքները և հրապարակում։ Մայրիկս հետևում է բլոգիս, ստուգում է, և միասին հրապարակում ենք։

5․ Կատարել բլոգային հետազոտական աշխատանք
Ես նկարվել եմ ձյուդոյի մարզիչի հետ, ընկեր Նարեկի։ Ընկեր Նարեկը ճամփորդել է դեպի Ջրվեժ, Ծարավ Աղբյուր և Սևաբերդ։ Ինձ դուր եկավ բլոգը։



Posted May 3, 2024 by arianaharutyunyan in category Ելք ստուգատես, ՄԱՅՐԵՆԻ

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*