March 6

Լեզվական աշխատանք 280-283

280. Նախադասությունները լրացրո՛ւ: Գրածդ բայերն ընդգծիր:

Աշխարհը շատ ուրախ կլինի, եթե մարդիկ ուրախ լինեն:
Մարդիկ շատ բարի կլինեն, եթե օգնեն անծանոթ մարդկանց:
Ապրելը շատ անհետաքրքիր կլինի, եթե մարդիկ չար լինեն:
Նրա աչքի լույսը կդառնաս, եթե սիրես նրան:

281. Նախադասությունները լրացրո՛ւ: Գրածդ բայերն ընդգծի՛ր:

Աշխարհը շատ տխուր կլինի, եթե միայնակ մնաս:
Ամեն օր դպրոց գալը տոն կլինի, եթե դպրոցում ուրախ ժամանակ անցկացնենք :
Աշխարհում ամենաերջանիկ մարդը կլինեմ, եթե իմ երազանքը կատարվի:
Փողոցում ոչ մի ավտոմեքենա չի լինի, եթե բոլորը ավտոբուսով գնան իրենց ուզած տեղը:

282. Նախադասությունները լրացրո՛ւ: Գրածդ բայերն ընդգծի՛ր:

Եթե ոչ մեկին ոչինչ չարգելեն, մարդիկ աշխարհը կավիրեն:
Եթե մարդիկ լաց լինելն ու ծիծաղելը մոռանան, մարդիկ շատ տխուր կապրեն:
Եթե մեր գրադարանի բոլոր գրքերը կարդաս, շատ խելացի կլինես:
Եթե դպրոցական օրենքները աշակերտները հաստատեն,աշակերտները շատ խելոք կլինեն:

283. Նախադասությունները լրացրո՛ւ: Գրածդ բայերն ընդգծի՛ր:

Եթե տիեզերագնաց դառնամ, տիեզերքը կնկարեմ:
Եթե իմ բոլոր երազանքներն իրականանան, ես կլինեմ աշխարհի ամենաերջանիկ մարդը:
Եթե նախօրոք ամեն ինչ հայտնի լինի, գիտնականները պարզելու նպատակ չեն ունենա:
Եթե ժամանակ ունենամ, բոլոր մարդկանց նվերներ կպատրաստեմ:

Իմ կազմած հարցերը
Եթե ամեն նոր տարի Ձմեռ պապիկը նվեր չբերի, ․․․․․․․․․։
Մարդիկ շատ կզարմանան, եթե ․․․․․․․․․։
Եթե ես ուսուցիչ դառնամ ․․․․․․․․․։
Եթե ես բոլոր լեզուները իմանամ ․․․․․․․․․։


Posted March 6, 2024 by arianaharutyunyan in category ՄԱՅՐԵՆԻ

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*